lördag, april 5

Pucko

Jag var tvungen att tanka efter jobbet. Kliver ur bilen och ska öppna tanklocket. Får inte upp det, står och drar och sliter men ingenting händer. Tänker- Jag måste tanka annars kanske jag inte kommer ända hem. Sliter och drar lite till, men ingenting händer. Efter en stund går jag in i bilen och kollar om det finns någon knapp man ska trycka på för att tanklocket ska öppnas. ( Jag har haft bilen i 4 månader och har tankat innan utan problem) Går till tanklocket igen och ska försöka och dra lite till, det öppnas utan problem. Då hade jag mitt pucko låst bilen innan. Det går inte att öppna locket om bilen är låst. Jag har bara haft gamla bilar innan, det märks att jag inte är van vid nymodigheter.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Usch ja det är bara problem med sån där modern teknik :-) Kul med blogg!

Jenny sa...

Ja det var väl dax för mig oxå!!

Anonym sa...

Haha hade varit lite kul att se faktiskt... Men tur att du löste det, hade nog inte varit så roligt att bli stående på högbrodelen, det e klart därifrån kan man ju rulla ner iofs =)

/Stormarknadschefen