torsdag, april 17

Dålig film

Såg en riktigt skum film idag, "Southland tales". Ingen film jag rekommenderar. Konstigt nog fick den 6,0 på imdb, jag ger den en 2. Fattade inte riktigt vad den handlade om bara massa konstiga saker hela tiden. Bland annat en scen med två bilar som satte på varandra????
http://www.youtube.com/watch?v=20zCjjCNioQ&feature=related
Visade klippet för Jens. Han sa - Jag har alltid undrat hur gocarts blir till.
Jag slösade bort 2 timmar på denna kassa film. Kunde inte sluta kolla heller, tänkte " den kanske blir bättre", men det blev den inte.
Hade nåt att spana på iallafall, The Rock (Dwayne Johnson) var med i filmen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilken pervers film. Vart hittar du allt..? Jag längtar efter Mini!!

Anonym sa...

Ja, du Jenny. Msn undrar ju varför du har tittat på denna film.... Men jag ska inte vara dömande.. ;-)
/ Frida

Jenny sa...

Jag trodde inte att den skulle vara topp, men sevärd iallafall. Men det var den inte.

Det är bara 3 månader tills mini Andersson kommer. Då får du allt se till att vara hemma Chris.Jag lovar dig muffins.

Anonym sa...

Gott, då kommer jag! Bonus att man får en bebbe till fikat också :)