tisdag, april 22

Dagens......

Dagens äckel - Gustav för att han lämnade sperma på mina byxor. Det luktade riktigt illa.

Dagens bästa - Satt ute i solen och myste. Det var underbart skönt.

Dagens konstiga - På föräldragruppen handlade det om förlossningsarbete. Barnmorskan visade med docka, bäcken och tillbehör hur det går till. Då säger hon: "-Jag glömde livmodern" och trycker ner dockan i en stickad mössa. Är vi kvar på 70-talet??? (Jag och Jens fick oss ett gott skratt iallafall)

Dagens hån - Kommer från Jens för att han inte tror på min syrenhäck. Planterade den förra
året och den ska helst vara tät och fin i år. Det tar tid och sambos är inte den tålmodige typen ( inte på växtfronten iallafall).

Dagens jobbiga - Att inte kunna resa och böja mig normalt. Det är något stort i vägen.

Dagens goda - Lösgodis från Almers.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var det verkligen Gustafs sperma?? :-) Har han ngn efter sin kastrering?

Jenny sa...

De kan tydligen ha det även om de är kastrerade (läste på nätet). Det kom från hans snorre iallafall, har sett det innan.