fredag, april 18

Nej, nej och åter nej

Var inne i stan och shoppade innan jobbet. Biträdet i en butik hade en stickad tröja med hål i (stora som 5-kronor) och bara BH under. Kan det bli rätt på någon ??? Tror inte det, speciellt inte på en 45-årig butiksanställd. Får de verkligen ha vad som helst på sig på jobbet ??? En annan är så hjärntvättad med struken skjorta, scarves eller slips, namnskylt, svarta skor och strumpor.

Jag hittade massor av fina saker på min shoppingtur, men det mesta var till min kusin (försenad födelsedagspresent). Såg massor av fina kläder jag vill ha, men de passar inte :( Jag är för tjock, men det hör väl till. Kan nog "stå" ut med det 3 månader till.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...jag jobbade på ett ställe för många år sen där en äldre dam gärna hade stickade tröjor med stora hål - UTAN bh! :/

Anonym sa...

Vi hade en svenskalärare på högstadiet som gillade liknande tröjor, och hon hade alltid för små BH-ar (för stora bröst) så att hon fick liksom dubbelbyst - dessutom!

Jenny sa...

Ja det ser verkligen inge vidare ut.
Utan bh är ännu värre!!!

Anonym sa...

Jasså lillsyrran får presenter ;)Kram!