söndag, augusti 29

Nu är första jobbveckan avklarad. Det blev en ganska intensiv vecka med mycket nytt att lära sig (jag ska vara på en ny avdelning i höst). I torsdags hade vi möte så det blev en låååång dag 6-18. Jag slocknade i soffan till Ernst. I fredags blev det vab. Nora gick två dagar på dagis sen var det kört.
Jag har kört detox denna veckan. Det har gått förvånandsvärt bra. Nästa vecka blir det Gi.
Igår gjorde jag veckans goda gärning. Jag hämtade mamma efter en "partykväll" (bartömning och trubadur) i Stor frö.
Nu ska vi gå och väcka pappa :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till! Själv har jag fortfarande inte lyckats hålla mig till nånting. Men jag har börjat springa och springer nästan varje dag (men inte långt), det får duga så länge. För godis är gott ibland... Och potatis. Det är där det inte lyckas med GI för mig. Det mesta annat kan jag klara. Men 8-10 veckor utan godis är ju bättre än inget, så jag är nöjd.

Anonym sa...

Ja godis är gott. Men det svåraste att sluta med är bröd.