lördag, oktober 17


Nu har man passerat den magiska gränsen. Tack för alla fina presenter och hälsningar.
Vi denna tiden om exakt 2 veckor kommer man att vara i fin form :)
Jag ska få truckkort på jobbet. Ska bli kul att lära sig (kan lite). Jag ska få en superbra lärare Jens mr truckdriver boss.
Nu blir det lite tv, kanske en film och sen sängen. Imorgon ska vi inte göra så mycket, kanske en långpromenad. Jag har ju startat mitt nya liv nu, inget onyttigt ska slinka ner. Har nästan klarat en vecka, känns dumt att tacka nej när någon har stått och bakat så idag blev det lite äppelkaka.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Yej vad kul med truckkort!
Och vad härligt med nyttiga livet, det har jag med (i alla fall i veckorna) så var så säker, här finns nåt "fika" för alla smaker när ni tittar förbi. Nån gång efter sex blir utmärkt!

Jenny sa...

Det blir super. Ska bli kul att se hur ni bor.