fredag, mars 27

Jaaa

Vi har äntligen en kökssoffa. Jag har kollat lite på blocket men inte hittat nån som föll mig i smaken. Igår ringde min pappa och frågade om jag ville ha hans kökssoffa. Idag var han och lämnade den. Den ska få en liten makeover sen kommer det att bli så fint. (Den ska målas vit och få en ny dyna med fint tyg.) Var tvungen att ta bort vår lilla hylla som satt i köket. Tapeten följde med när jag tog bort den :( så nu blir det att spackla och måla lite.

Igår var jag, Nora och mamma i Karlskrona och shoppade lite. Det var jättemysigt. Hittade mycket fina kläder. När vi åkte hem ville inte Nora sova, hon var övertrött så hon vägrade. Men när vi körde på ölandsbron somnade hon. Det blev ingen lång nap :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis, kökssoffa är grejen! Det var nog pappas största bekymmer när han flyttade, om inte kökssoffan skulle få plats i nya köket. Men det gjorde den tack och lov!

Anonym sa...

Ja det är mysigt att ha en kökssoffa. Sydde ny dyna igår, det blev superfint.
Jenny