söndag, januari 18

Helt otroligt!!!!

Igår åkte familjen Andersson/Svensson en liten tur ner till köpstaden. Vi skulle gå och hämta en kundvagn. Jens frågar mig on jag har en femma, det har jag inte. Har du inte några pengar i bilen frågar jag. 4,50 letar vi fram. Lite svårt att stoppa det i en kundvagn. Har du några sedlar så vi kan gå in och växla frågar jag. Nej, det hade han inte. Det är inte sant. Hur svårt kan det vara att få fatt i en femma?? Jag tar med mig en burk som jag kan panta in. Då går det inte att panta den jävla burken. Jag hade inte plånboken med mig in så jag kunde inte köpa nåt heller och få pengar på det sättet. Går ut till bilen igen, hittar en petflaska, går in och pantar, står i en megalång kö, får tillslut en femma, går ut och hämtar en kundvagn. När jag går i snurrdörrarna ser jag fel och går rätt in i glasväggen. Nu kan vi äntligen börja handla :)

Lördags kvällen tillbringade vi iTveta. Vi spelade kort till kl 2.30.
(Jag fuskade lite på min sista detox dag.)

Inga kommentarer: