fredag, oktober 24

Idag...

..ska jag till frissan och klippa mig. Det skulle behövas en färgning oxå men det fixar jag hemma istället. De grå syns ganska tydligt så det dax för lite färg. Kul att man inte ens är trettio men ändå gråhårig. That´s life. Vi får se om jag blir nöjd med klippningen, ganska mycket ska av. Jag tappar så jäkla mycket hår just nu så jag måste korta av det litegrann. Det är tydligen ganska vanligt att tappa hår efter att man fått barn. Men om det fortsätter i denna takten kommer jag att vara flintskallig till jul. Hoppas inte, passar nog inte som skallig, not my style (Jens style:).

4 kommentarer:

Cissi sa...

Jag tror att du passar mycket bra i kortare hår, har sett det på något kort om jag inte missminner mig. :)

Anonym sa...

Men du kanske tjänar nåt hekto i vikttävlingen. Jens har ju sin hårvikt på det torra. =) Heja heja heja!

Anonym sa...

Jag blev ganska nöjd med klippningen. Skönt att få bort lite. Kanke losade några hekto :)
Jenny

Anonym sa...

Skönt att det gick bra, det är alltid lite läskigt det där ändå! Men håravlossning är ju snäppet värre förstås, hoppas den stannar upp snart!